welcome digital Guest Book
En digital gästbok som guidar gästen rätt och skapar merförsäljning

demoknap enErsätt den fysiska informationsboken på rummet med en digital
version som gästen har tillgång till på sin smartphone under hela vistelsen. Spara både tid och pengar genom att skräddarsy innehållet för varje enskild, eller samtliga gäster med en knapptryckning.


homeinphone badgeWelcome Digital Guest Book förbättrar informationsflöde och kommunikation med gästen, bl a via live chat och är en konstant samlingspunkt av vital information för gästen.
Welcome ger även hotellet en ovärderlig insikt i vilken information som gäster efterfrågar.
Sist men inte minst får hotellet en möjlighet att marknadsföra sina produkter och erbjudanden till utvalda gäster.


  • Gästen får en länk sänd till sin smartphone vid eller före incheckning.
  • Vid utcheckning sänds ett mejl med valfritt innehåll.
  • Levereras i hotellets egen design.
  • Marknadsför erbjudande, faciliteter eller events.
  • Möjlighet att sända individuell information till utvalda gäster.
  • Ni får en unik inblick i era gästers intressen och preferenser.

Läs mer här: www.digitalguest.com

digitalguest





Mer information

Kontakta oss gärna om du vill veta mer eller få en demonstration.

 


  
Kontakta
   Techotel säljavdelning
    Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.
    tlf. +46 (8) 506 614 00

 

 



mer om Techotel Picasso
Skandinaviens mest populära digitala hotellsystem

Picasso är ett komplett affärssystem för hotell, vandrarhem, restauranger, konferensanläggningar och mycket mer.

Med Picasso kan t. ex:
- Administrera dina bokningar på ett enkelt och lättöverskådligt vis.
- Skapa och automatisera din egen pris/yield-strategi.
- Nyttja det inbyggda CRM-systemet för att stärka kundlojalitet och en positiv kundkontakt.
- Låta gästerna enkelt göra sina reservationer på din hemsida vår bokningsmodul.
- Generera rapporter och listor på nästan allt.
- Avancerade statistikfunktioner för att analysera beläggning och intjäning.
- Hantera era externa kanaler direkt i Picasso.

Picasso vidareutvecklas konstant i samarbete med våra kunder, bl a på våra användarforum och möten där vi tacksamt tar emot feedback från våra användare.

Våra konsulter har hotellerfarenhet och kan därför vägleda till absolut bästa nyttjande av Picasso. Vår support är tillgänglig 24/7/365.

Nyheter i Picasso:
-  Ny mobilanpassad bokningsmodul.
- Ny mobil utcheckning.
- Ny online-bokning.
- Ny digital gästbok.
- Picasso är nu integrerat med Revinate som är världens största digitala marknadsplattform för hotell.
- MIS uppdateras i realtid.
- Nytt 2-vägs interface med Yield Planet och ett flertal dirftsscenario.
- Uppgradering av vårt hosting center skedde under oktober vilket betyder att vi är snabbare och säkrare.
- Vår städapplikation för handhållna enheter är uppdaterad..