Skicka in en ansökan till oss

Skicka ett CV och en kortfattad ansökan till:    

AK Techotel AB
Bergkällavägen 31 C 
192 72 Sollentuna
Tlf. +46 (0)8 506 614 00   

Eller via e-mail: info@techotel.se

 

11-12-2019
Kommun: Sollentuna

Korta fakta om jobbet
Omfattning: Heltid
Varaktighet: Tillsvidare
Anställningsform: Tillsvidare- eller tidsbegränsad anställning

Kvalifikationer Helpdesktekniker/Supporttekniker – 1-2 års erfarenhet

Utbildning Eftergymnasial utbildning två år eller längre inom

Kompetenser Techotel, hotellbokningssystem

Körkort Krav: B

Om jobbet AK Techotel har funnits sedan 1981, då under namnet AK Radio och levererade avancerade TV och AV-lösningar till hotell. 1985 påbörjades utvecklingen av ett datoriserat bokningssystem för hotell vilket lanserades 1986, då man samtidigt ändrade namn till AK Techotel.
Vi är idag ca 90 medarbetare fördelade på kontor i Köpenhamn (HK), Stockholm, Oslo och på Irland. Företaget har en god ekonomi och rejtat AAA.
AK Techotel AB är Skandinaviens ledande leverantör av programvara till hotell och mötesindustrin. Vi har en god personalpolitik, bra arbetstider, vidareutbildning inom ramen för våra verktyg, en bra ekonomi, inga skulder och 900 hotell i drift med Picasso. Eftertraktad bakgrund:

  • Kunskaper i Picasso
  • Kunskaper i stödsystem
  • Känsla för service
  • Hotell-bakgrund (Reception, Bokning, Management, Revenue
  • Management mm) Vi söker nu en kompetent person till att:
  • Undervisa hotellen i Picasso
  • Intresse för att optimera hotelldrift med IT
  • Beredskap utanför kontorstid


Om anställningen
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön


Kontakt
Malin Birke
HR
info@techotel.se
0850661400