PICASSO TODO OPGAVESTYRING

ToDo modulen är en attgöra-lista och uppgiftshanteringsverktyg i ett för dina medarbetare.  ToDo rensar skrivbord och receptionsdiskar från massa lappar och komplimenterar er mail.

ToDo är en kalender integrerad med Techotel Picasso. Den håller reda på bokningar, kunder, leverantörer, personal och personliga sysslor. Varje avdelning och medarbetare har sin egen ToDo. Du väljer helt enkelt om ToDo’n ska gälla alla, en viss avdelning eller bara viss medarbetare.

Intern kommunikation
ToDo kan även skicka meddelanden inom hotellet. Du kan till exempel skriva ett meddelande till receptionen om att de ska beställa blommor till på lördag.  Nästa gång de öppnar sin ToDo så ser de vad de har att göra och vad som inte är gjort.

Bra kundkontakt 
Uppföljning av säljbesök mm kan också läggas in som ToDos. Om du har varit i kontakt med kunder kan du skapa en ToDo för nästa uppföljningsdatum och där även skriva in när du var i kontakt med dem sist och vad som sades.  

Skriv till oss på info@techotel.se om du vill veta mer om Picasso ToDo

Tillbaka till översikten