Du får en grundlig utbildning
Picasso är ett brett system så även om det är lätt att använda så behöver man någon som kan visa, berätta och lära vilka möjligheter som finns i programmet så att ni kan utnyttja programmet på bästa möjliga sätt.
Vid start
En bra start – hälften vunnet
Utbildning av Picasso är en naturlig del av en installation och hur man väljer att lägga upp det görs upp individuellt med de olika anläggningarna.
Våra konsulter går tillsammans med ledning och andra nyckelpersoner igenom verksamhetens arbetssätt, affärsområden mm så att systemet får en den bästa grunden för just den anläggningen att bygga vidare på. Konsulten vägleder också i hur systemet byggs upp och används på bästa möjliga sätt utifrån de behov som finns.
Innan drift och under installationstiden får nyckelperson på hotellet utbildning inom sina respektive områden. Vårt mål är att alla ska känna sig trygga när vi lämnar platsen.
Vi följer upp installationen med extra uppmärksamhet under första månaden och är tillgängliga för alla frågor.
Vidarutbildning
Fräscha upp dina kunskaper
Vidareutbildningarna i Picasso är individuellt anpassade efter användarnas behov. Vi håller kurserna antingen ute hos er eller i våra lokaler.
Vi kan anordna kurser med generell repetition av Picasso eller dyka djupare ner i specifika områden som ni skulle vilja ha en större kunskap om. Till exempel vår marknadsföring- eller managementmodul.
24 timers support
Hjälpen är nära – hela dygnet
Skulle du trots allt ha funderingar om Picasso eller om driften av hotell- eller restaurangsystem erbjuder Techotel gratis telefon hjälp mellan kl. 9:00 – 17:00 för alla våra kunder, förutsatt att det finns en ledig konsult närvarande.
I krissituationer efter kontorstid är du mer än välkommen att ringa vår jour. Läs mer om support här
Vi har hos Techotel en viden om hvilket hardware det kræver på bedste måde at afvikle vores software. Den kan du drage nytte af hvis du bestiller din hardware hos os.
Kunne du tænke dig at sende receptionen tidligt hjem og stadig trygt vide, at dine gæster bliver indlogeret?
Så skulle I måske have en VIP stander.
Standeren står fysisk på hotellet og lader gæsterne checke ind ved hjælp af touch Screen og udleverer nøglekort til værelset.
Det nemmeste er at få det hele samme sted, derfor tilbyder vi også betalingsterminaler med fuld integration med Picasso.
Hvad enten det er betjening i restauranten eller check-liste for rengøringen, kan det være en fordel at udføre på en tablet, som f.eks. en ipad. De er hurtige, nemme at have med sig og fylder mindre end en bærbar computer.
Du kan købe eller leje TV apperater til vores Dali TV og internetløsninger.
Vi hjælper gerne med installering og har også udstyr til transport og ophængning på værelserne.
Med vores nye Smart-box løsning kombinerer du TV og internettets kvaliteter via apps.
Smart-boxen der sættes direkte på TV apperatet, samt den multifunktionelle fjernbetjening kan du købe eller leje af os.
Skriv til os, og få et tilbud på det, du har brug for af hardware.
Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.
AK Techotel A/S
Sandager 8
2605 Brøndby
Danmark
Tlf. +45 3646 1155
Fax +45 3644 2006
info@techotel.dk
AK Techotel AB
Bergkällavägen 31C
S-192 79 Sollentuna
Sverige
Tlf. +46 8 506 614 00
Fax +46 8 506 614 50
info@techotel.se
AK Techotel Norge A/S
Stasjonsveien 18
N-1396 Billingstad
Norge
Tlf. +47 6677 6900
Fax +47 6677 6901
info@techotel.no
AK Techotel Ltd.
Unit 5,
Moyvalley Business Park
Dublin Road, Ballina
County Mayo, Ireland
Tlf. +(353) 09622907
Fax: +(353) 09622916
info@techotel.ie