This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.
Service avtalet
Med AK Techotels Positive Service-avtal har du tillgång till 24-timmars support och
hotellutbildade konsulter som kan vardagen i en hektisk hotellmiljö
Tekniska systemfel
Fel av mindre allvarlig karaktär, där systemet fortfarande kan användas som helhet, ska felet anmälas till Techotel inom vår normala kontorstid.
Innan du ringer Techotel Hotline måste följande uppfyllas av hotellets personal:
– Försök att starta om Picasso-servern
– Tillgång till alla inloggningar och lösenord
– Tillgång till Picasso-server & Techotel-router
Som en tilläggstjänst under vår kontorstid ger vi gratis telefonassistans vid installation av nya versioner.
Ny personal på hotellet måste alltid granska detta Techotel Positive Service Agreement.
Techotels personal är engagerade i att alltid vara artiga, positiva och hjälpsamma.
Drift av systemet
Serviceavtalet omfattar inte hjälp för drift av systemet.
Hotellet ansvarar för att medarbetarna blir ordentligt introducerade till systemet.
Techotel Hotline är endast avsedd för systemfel, så samtal ang Drift av systemet kommer att faktureras med 1 800 SEK. Övriga samtal kommer att faktureras med 1 800 SEK om förfrågan inte avser ett tekniskt fel i Picasso eller andra produkter som tillhandahålls av Techotel.
AK Techotel är skyldig att noggrant se över situationen innan vi fakturerar för hjälp med service på Hotline. AK Techotel fakturerar endast för att hålla vår Hotline gratis, så att vi kan ge en snabb service vid kritiska systemfel, då vi är skyldiga att påbörja felsökningen inom 4 timmar efter att vi fått ett samtal.