Få inflytande och sparring

På Techotel strävar vi efter att vara en affärspartner istället för en leverantör.

Professionell sparring

Vår organisation etablerades 1981, har dotterbolag i Sverige, Norge och Irland och sysselsätter totalt cirka 40 anställda.
Med så många års erfarenhet vet vi mer än de flesta om att utveckla tekniska lösningar för hotell, konferens och semesteranläggningar.

Vårt boknings-, försäljnings- och marknadsföringssystem, Picasso Digital, har varit det mest sålda systemet i Norden under flera år. Idag har fler än 900 hotell, semester- och konferenscenter AK Techotel som partner för en eller flera produkter.

Använd vår kunskap

Vår erfarenhet kan också hjälpa dig. Använd oss som din egen utvecklingsavdelning för hotellsystemet. Vi finns även här för att ge dig råd dagligen, och som sparringspartner när du funderar på nya satsningar.

Få inflytande på ditt Picasso Digital

Ständig vidareutveckling och förbättring

Vi har dagligen en nära dialog med våra kunder kring uppkommande behov och önskemål vad gäller utveckling.
Vi har Skandinaviens största utvecklingsavdelning, där vi investerar ca. 2 miljoner kronor per år på nyutveckling. Våra användare får alla utvecklingsresultat i form av uppgraderingar utan extra kostnad.
Våra kunders behov avgör utvecklingsriktningen hos Picasso.

Kunskapsdelning

Användarmöten

Techotel håller årliga användarmöten för alla våra kunder.
På dessa möten delar du erfarenheter, ställer frågor, får information om nya funktioner och har även möjlighet att framföra dina önskemål om nya funktioner i Picasso och Appetite.
Dessa önskemål är utgångspunkten för systemutveckling på Techotel.

Erfa möten

Våra kunder håller också de mycket populära ‘Erfa-mötena’ själva varje år.
Det är användar- och utvecklingsmöten ang hotellsystemet Picasso Digital och restaurangsystemet Appetite. Erfagruppen själv bjuder in deltagare.

Kontakta oss på info@techotel-se.krabbedesign.dk om du vill höra mer om användarinflytande och ERFA-möten.

Skriv eller ring oss
om du vill höra mer om support